Alla inlägg under september 2009

Av eva - 7 september 2009 20:38

gäller det!

Jag ska på kurs för Perry Wood!

Jag fick det av min man när jag fyllde år och jag blev så himla glad!

Jag hade inte kunnat få bättre present.

Detta har jag velat sen jag såg honom för tre år sedan. Mr Wood har skrivit flera böcker men det är en av dem som jag läst fram och tillbaka flera gånger. den heter "Rid i harmoni med hästen". Den rekommenderar jag skarpt. En lättläst och trevlig bok om att rida mjukt och få en bra kontakt med sin häst.

Nu är jag litellite pirrig eftersom jag vet att det kommer att vara både duktiga ryttare och fina duktiga hästar med.

Jag kommer med min luggslitna lille islandshäst som inte kan så mycket och det beror ju på att jag inte heller kan så mycket.

Nu tror jag ju att Mr Wodd kan ta alla slags ryttare men det är ju så att vi ska lära av varandra också och det kommer att vara publik som vill lära sig också och då ska de ju titta på MIG och min häst.Puh Pirrigt!

I morgon kommer hovslagaren och skor hästarna. Sen ska jag bada lilleman. Fixa iordning grejerna osv.

Hör av mig igen efter och berättar hur det varit.

Nu ska jag ta mig en kopp te "isoffan"


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards