Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Ett förrsta försök!

Av eva - 3 augusti 2009 11:58

Heej!

Nu är jag igång!

Det tog mig nog en timma att starta !

Namnvalet tog nog länst tid tror jag.

Sen funderade jag på vad jag skulle blogga om första gången.

Jag börjar väl som orden kommer ut.


Maken började jobba idag men jag har vå veckor kvar så nu ska jag stta igång med allt det där som jag "skulle" göra på semestern.

Jag gick up med maken. Frukost .

Tankarna som snurrade i huvudet gällde huruvida jag skulle åka till stan och "träna" (fast egentligen ville jag ju åka in för jag hade ingen SNUUUUSS!!!!)Jag hade en j-a tur. I går när jag letade som en tok efter en snus hittade jag ingen men idag när jag skulle hämta nagelfilen i handväskan så låg det en dosa gömd läängst ner i väskan. LYCKA!!!

Så det blev en häärlig rask prommenad med hundarna i skogen. Pilates träning på vardagsrums golvet sen tänkte jag rida men då kände jag krypet på huden. Jag hittade TRE!! fästingar så det blev duschen istället, kaffe med datorn i knät "isoffan" så nu sitter jag här.

Nu väntar jag på att grannen ska slå färdigt på gärdet så att jag kan ta lillen och prinsessan på en träningstur runt gärdet. det är så härligt att tölta i ny slaget gräs utmed skogskanten



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av eva - 7 september 2009 20:38

gäller det! Jag ska på kurs för Perry Wood! Jag fick det av min man när jag fyllde år och jag blev så himla glad! Jag hade inte kunnat få bättre present. Detta har jag velat sen jag såg honom för tre år sedan. Mr Wood har skrivit flera böcker men det...

Av eva - 17 augusti 2009 12:33

Idag börjar jag jobba igen. Det känns konstigt att jag har varit ledig i 4 veckor, det känns inte som om jag varit hemma sååå länge. Det är okey att börja jobba tycker jag. Ingen ångest för det ialla fall. Jag har ju inte haft det här jobbet så läng...

Av eva - 16 augusti 2009 16:19

Sitter "isoffan" vilar och kollar MTV. Nu är hon där igen! Tjejen som jag har fastnat för. Missade vad hon heter men ska kolla när låten är slut. En liten resumè från veckan. I onsdags var vi alltså på soc och hade ett möte med "föräldrarna" till tje...

Av eva - 4 augusti 2009 18:53

Såg ni hur dåligt jag stavade sist!?!?! Förlåt! Ska bättra mig!!! Mitt yngsta syskonbarn ifrån Danmark kommer i morgon! Härligt! Förra året när hon var här så var hon hårt sminkad, ny pircad och säckiga svarta kläder. Nu tror jag att hon har feminina...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards